lördag 15 december 2012

tiny star bracelet.


mitt drömarmband :).
jag bär det vareviga dag. det bara finns där. diskret och vackert. och tack vare att det är gjort i 925-silver så kan jag duscha med det om jag vill.
stjärnor och minimalism är något jag absolut älskar.
jag matchar det med tiny star necklace. självklart ;).


tiny star bracelet.
____________________________________

material: en liten silverstjärna (6 mm utan hänge) på en tunn ärtlänk (1,2 mm) och fästes med ett litet avlångt karbinlås. allt i 925-silver (sterling silver med 92,5 % äkta silver. självklart nickelfritt).
färgval: silver.
mått: 16-20 cm. önskas längre (max +5 cm) eller kortare (till barn) så uppge det i ordern (endast via mejl. ej paypal) så fixar jag det.


pris: 200 sek. för beställning se vänsterspalten eller klicka hem i högerspalten med paypal.
____________________________________________

skötselråd: sterlingsilver/925-silver svartnar med tiden, speciellt om det utsätts för fukt eller kemikalier. om det blir svart så putsa bara det med en tygbit. 
men jag duschar med mina 925-smycken och de har inte, efter flera års användning nu, svartnat det minsta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar